سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر که به حکمت شناخته شود . چشمها او را به دیده وقار و شکوه بنگرند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

==== صفحه اول


==== صفحه دوم


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در سه شنبه 87/8/7 و ساعت 1:53 صبح | نظرات دیگران()

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر هیات دولت با ایشان، دو جریان داخلی و خارجی را در مقابل این دولت دانستند که همچون جنگ احزاب دست به دست هم داده‌اند و فشار می‌آورند که دولت نهم را بکوبند. اما براستی دلیل اتحاد کنونی دشمنان اسلام چیست؟

در حقیقت مقام معظم رهبری با این بیان، خواسته‌اند از جریان خاصی که امروز در جامعه ما به وجود آمده و اساس نظام و انقلاب را هدف قرارداده‌ است پرده‌برداری کنند. این دولت در کانون کارگزاری نظام قرار گرفته و مطیع رهبری است و حرف امام و انقلاب را می‌زند، و می توان گفت گفتمان نظام را دنبال می کند ، بیشترین هجمه را تحمل کرده است .

آن‌چه در جنگ احزاب صورت گرفت، همدستی و همیاری تمام جریان‌های ضداسلام در شبه جزیره عربستان بعد از شکست توطئه‌های فردی‌شان بود. از ابتدای ظهور اسلام، قریش از یک طرف و گروه‌های ملحد و مشرک دیگر هر کدام در ظرف وجودیشان، با استفاده از قدرت خود، علیه پیغمبر(ص) قیام کردند و شروع کردند با ایشان جنگیدند. تمام این حرکت‌ها و توطئه‌ها بر ضد رسول‌ا... شکست خورد، و کار به جایی رسید که هیچ‌یک به‌تنهایی جریان‌های مخالف اسلام به این نتیجه رسیده بودند که قدرت مصاف در برابر مسلمان‌ها و پیغمبر را ندارد. لذا در صدد برآمدند که با اتفاق و تجمیع قدرت و نیرو، بتوانند بر پیغمبر(ص) مسلط شوند و مسلمانان را شکست دهند. با این تفکر و اندیشه، جریان جنگ احزاب شروع شد.

در این جنگ، سه جریان کنار هم قرار گرفتند. اول جریان کفر و شرک و بت‌پرستی عربستان. دوم جریان یهود به عنوان معاند هدفمند پیغمبر و اسلام و سوم جریان نفاقی که در مدینه نفوذ کرده و قدرت توطئه خودشان را از دست‌داده بودند. این سه جریان با هم یکی شدند و جنگ احزاب آغاز شد.

در واقع رهبری با تشبیهی که فرمودند، می‌خواهند مردم را به این نکته توجه دهند که در تجربه تداوم سی‌ساله این نظام به عنوان دستاورد محوری انقلاب، همه توطئه‌ها، از جنگ تحمیلی گرفته تا توطئه‌های بین‌المللی در تقابل با این نظام و کشور و حرکت‌های کور و هدفمند نفاق در داخل کشور، شکست خورده است. نفاق در شکل‌ها و رنگ‌های گوناگون، هم آن‌جایی که با قیام مسلحانه به مصاف این انقلاب آمده، هم آن‌جایی که در صدد براندازی نظام با یک حرکت نرم و کودتای خزنده اقدام کرده، شکست خورده است. جریان‌های بیرونی نیز در تهاجم‌شان، شکست خورده‌اند، هم شرق و هم غرب، در جبهه‌های اقتصادی و سیاسی، در همه توطئه‌ها در برابر نظام ما شکست خورده‌اند. الآن همه به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ‌کدام به تنهایی قدرت مقابله با این نظام را ندارند و به‌همین سبب، در مقام مقابله با این نظام دست به یکی شده‌اند. درنتیجه، در برخورد با این نظام و جریان‌های آن، که در صف مقدم‌اش این دولت ارزشی قرار دارد، وزارت خارجه اسرائیل همان حرفی را می‌زند که در مجامع اروپایی زده می‌شود و همان حرف هم به وسیله جریان‌های نفاق داخلی تکرار می‌شود! وقتی بناست یک موضع‌گیری در مقابل دولت و انقلاب انجام گیرد، ما یک هم‌نوایی بین این جریان‌ها احساس می‌کنیم.

در نظر داشته باشید که برخی مدعیان اصول‌گرایی در سپاه پیامبر، بعد از این که قدرت و لشکرکشی احزاب را دیدند، دچار ترس شدند و بحث مخالفت و عبور از پیامبر را مطرح کردند. در زمان کنونی نیز هر گاه دشمنان نظام ، دست به تهدید زده اند برخی به سرعت حرف از تسامح و گاها تسلیم شدن در برابر دشمنان را مطرح کرده اند . همانطور که بهزاد نبوی قبلا به بهانه حفاظت از مردم و کشور علنا ترس خود را در مورد تهدیدات دشمنان در زمینه هسته ای با این جملات مطرح کرد : "شاید برخی جبهه بگیرند که فلانی از آمریکا می ترسد، بله به خاطر کشورم!، مردم!!! و انقلابم !!! از آمریکای تا بن دندان مسلح می ترسم."

در جنگ احزاب وقتی عمربن‌عبدود مبارزه طلبی می‌کرد، عده‌ای از کسانی که پشت سر پیغمبر مقابل احزاب ایستاده بودند دچار تردید شدند و در فکر این افتادند که پیامبر با احزاب صلح کند! عده‌ای در صدد برآمدند یک رابطه و لابی برقرار کنند تا اگر احزاب پیروز شدند، این‌ها بتوانند خودشان را حفظ کنند! براستی بد نیست این سوال را از خودمان بکنیم که در این جنگ ما جزو کدام دسته ایم.

سید محمد دانش پایه – ارشد حسابداری 87


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در سه شنبه 87/8/7 و ساعت 1:41 صبح | نظرات دیگران()

مدتی است شهر قم به‌ویژه حوزه علمیه به پاتوق سیاسی برخی احزاب و گروه‌ها تبدیل شده؛ به گونه‌ای که می‌توان گفت به‌طور میانگین، هر دو هفته یک بار یکی از چهره‌های سیاسی در صف دیدار علما و بزرگان ایستاده است و جالب این که همه هدف از سفر خود را گرفتن رهنمود از بزرگان ذکر می‌کنند! اما در حقیقت هدف از این دیدارها چیست؟

برخی شخصیت‌ها برای دادن گزارش عملکرد و گرفتن رهنمود و استفاده از انفاس قدسی بزرگان می‌آیند و نصایح علما را سرمایه‌ای برای خود می‌دانند، گرچه اجرایی کردن دیدگاه‌های بزرگان به راهکار خاصی نیاز دارد و به همین دلیل ممکن است زمان ببرد.

دیدار برخی مسؤولان با علما و مراجع نیز به منظور کسب مهر تأیید مراجع و علما بر عملکرد دستگاه مربوط به خود است. دیدار اخیر آقایان ضرغامی و قالیباف با علمای قم را می‌توان در این چارچوب توجیه کرد.

عده‌ای از افراد و گروه‌ها به مرجعیت و روحانیت اعتقادی ندارند؛ ولی برای کسب اعتبار و سرپوش گذاشتن بر فعالیت‌های ضد دینی خود، در صف دیدار با علما می‌ایستند؛ زیرا می‌دانند اکثریت جامعه ایرانی، مسلمان و علاقمند به روحانیت هستند. از این رو سعی می‌کنند با خبر سازی دیدار با بزرگان، فعالیت‌های نرم علیه دین و روحانیت را تحت الشعاع این دیدارها قرار دهند. برای مثال، 1 . سازمان مجاهدین انقلاب که به دلیل حمایت از عضو مرتدش آغاجری از سوی جامعه محترم مدرسین و با امضای آیت‌ا... مشکینی نا مشروع خوانده شد، چندین سفر به قم داشته‌اند. آن‌ها که عضو شاخص سازمانشان، دین را افیون ملت‌ها و دولت‌ها و تقلید از مراجع عظام را کار میمون دانسته! و القاب آیت‌ا... و حجه` ‌الاسلام و ثقه` ‌السلام را مورد تمسخر قرار داده‌است! هر از گاهی برای کسب مشروعیت و آبرو راهی دیار قم می‌شوند. در قم نیز گرچه علمای بزرگ و مراجع عظام تقلید آنان را نمی‌پذیرند ولی دیدار با برخی معممین هم‌فکر و خبرسازی آن می‌تواند برایشان مفید باشد. اما جالب اینجاست که چندی پیش نیز جمعی از اعضای سازمان مجاهدین به دیدار آیت ا... منتظری رفته بودند تا شاید حمایت شیخ را برای کاندیداتوری سید محمد خاتمی جلب کنند اما گویا آقای منتظری نیز دراین مورد گفته اند که : خاتمی اصلآ عرضه ندارد و به درد نمی خورد. از سوی دیگر، یکی دیگر از مراجع قم که در گذشته از حامیان جدی خاتمی به شمار می‌رفت، اظهار داشته که خاتمی حرف ما را نمی‌پذیرد و مصلحت نیست بیاید و من حاضر نیستم از شخص خاتمی صحبت و حمایت کنم. همچنین آیت‌ا... موسوی اردبیلی هم درباره کاندیداتوری آقای خاتمی نظر خاصی نداده و تنها توصیه اخلاقی به اعضای مجاهدین انقلاب کرده است. هر چند دفتر آیت ا... منتظری بعدا در اقدامی که برای اصلاح طلبان تبدیل به عادت شده است دست به تکذیب اظهارات منتظری زد اما عدم اقبال علمای اصلاح طلب قم در این مورد جالب توجه است.

(با تصرف) http://ravanbakhsh.blogfa.com

 

 

دانلود :


نقش مردم در حکومت اسلامی چیست؟


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در سه شنبه 87/8/7 و ساعت 1:40 صبح | نظرات دیگران()

طرح عبور سازمان مجاهدین از خاتمی

به گزارش عصرایران مسوولان رده بالای سازمان مجاهدین تصمیم دارند چه درصورت حضور خاتمی در عرصه انتخابات و چه در صورت عدم حضور او ، بهزاد نبوی نایب رئیس مجلس ششم و و عضو ارشد این سازمان را برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد کنند.

در حالی بحث نامزدی بهزاد نبوی مطرح شده که با توجه به فضای سیاسی کشور رد صلاحیت او در انتخابات ریاست جمهوری امری قطعی به نظر می رسد اما شنیده ها حاکیست در جلسات این سازمان مطرح شده که قصد دارند با طرح موضوع تحریم انتخابات در صورت رد صلاحیت نبوی ، مانند ماجرای دکتر معین ، از حکم حکومتی رهبری برای تائید صلاحیت نامزد خود بهره بگیرند.

 

اختلافات مشارکت و مجاهدین با "شهروند امروز"

با درج مقاله شدیداللحن «محسن آرمین» سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در شماره اخیر هفته‌نامه شهروند امروز و پاسخ متقابل «محمد قوچانی» سردبیر این نشریه به او، اختلافات و درگیری‌های حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی  با روزنامه‌نگاران نزدیک به «غلامحسین کرباسچی» و حزب کارگزاران وارد فاز تازه‌ای شد.

 سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در مقاله‌ای که عنوان آن «بازتولید داستان قیصر و طوقی» بود که به نظر می‌آید کنایه‌ای به تیتر مقاله «داستان شیخ و سید» قوچانی در حمایت از کروبی است، به شدت از مشی اخیر این نشریه در تخریب «سیدمحمد خاتمی» و گروه‌های حامی او انتقاد کرد و خواستار آن شد که دست‌اندرکاران شهروند امروز حق حمایت از خاتمی را نیز برای طرفدارانش به رسمیت بشناسد و از انتشار اخبار جعلی و تحریف شده درباره آنها بپرهیزد. در آخرین اقدام حزب مشارکت در جلسه شورای مرکزی خود اعضای خود را از هرگونه مصاحبه با هفته نامه شهروند امروز  و یا درج مطلب در آن منع کرده است.

 

ضوابط استفاده از  MMS  ایرانسل

ضوابط و مقررات استفاده از سرویس پیام‌های چند رسانه ای (MMS) اپراتور دوم تلفن همراه و تعهدات مشترکان در این باره تشریح شد.

 یک مقام مسوول در ایرانسل در گفت و گو با فارس گفت: با صدور مجوزهای لازم برای ارائه مجدد سرویس پیام های چند رسانه ای (MMS)، مشترکین قدیمی و جدید ایرانسل باید از طریق مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل، دفاتر پستی سراسر کشور، روزنامه های کثیرالانتشار و یا سایت اینترنتی ایرانسل فرم ثبت نام و فعال سازی سرویس پیام چندرسانه ای را به صورت رایگان دریافت کنند و پس از مطالعه تمامی شرایط و ضوابط استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای و تکمیل و امضای فرم، آن را از طریق پست یا تحویل به نمایندگان رسمی فروش به ایرانسل ارسال کنند.

به گفته مدیر روابط عمومی اپراتور دوم امضای این فرم به منزله اطلاع از ضوابط و موافقت مشترک برای فعال سازی MMS برروی خط ایرانسل وی محسوب می شود و مشترک با امضای این فرم متعهد می شود که در استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای (MMS)، نکات اعلام شده را رعایت نموده و متعهد به عدم تخلف از آنها می‌شود.

 

مردم از اصلاح طلبان خسته شده اند

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: مگر در میان اصلاح طلبان قحط الرجال است که باز هم خاتمی نامزد شود.  «حمیدرضا ایلخانی» تصریح کرد: چهره های دیگری نیز هستند که بخوبی توان هدایت سکان ریاست جمهوری را دارند.

وی یادآور شد آنچه باعث عدم اقبال عمومی به اصلاح طلبان در انتخابات شوراها و دور هشتم مجلس شورای اسلامی شد خستگی مردم از گذشته و برخی اصلاح طلبان بود. ایلخانی راه حل برای اقبال مردمی به جریان اصلاح طلبی را ارایه تعریف روشن از اصلاح طلبی، اصلاح طلب و عرضه یک معیار و سنجه دانست.

وی گفت: انحصارطلبانی را که منتسب به اصلاح طلبان بودند اصلاح طلب نمی دانم اما همین افراد سبب سلب اعتماد مردم شدند. این فعال سیاسی در خصوص پیشنهاد کروبی مبنی بر تشکیل شورای حکمیت نیز گفت: اگر منظور شورایی باشد که حرف همه احزاب اصلاح طلب به اندازه وزنی که دارند پذیرفته شود می تواند راه حل باشد. وی معرفی «کروبی» از سوی حزب اعتماد ملی را نشانه ای از تحزب دانست و از آن تقدیر کرد.


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در سه شنبه 87/8/7 و ساعت 1:37 صبح | نظرات دیگران()

یک میلیون دختر بی شوهر

علیرضا عصارنیا در اولین نشست سراسری هم اندیشی اندیشوران ازدواج که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مشهد برگزار شد با اعلام اینکه بین 12 تا 15 میلیون جوان مجرد در کشور در آستانه سن ازدواج قرار دارند، گفت: «میانگین سنی جوانان در آستانه ازدواج 23 سال و یک شاخص مهم در برنامه ریزی هاست که یک هشدار جدی را برای جامعه به دنبال دارد. براساس اینکه طبق عرف به ویژه برای دختران بعد از 26 و 27 سالگی شانس ازدواج کمتری خواهد بود پس ما هنوز سه تا چهار سال فرصت طلایی برای ایجاد موج ازدواج و عبور از بحران در اختیار داریم.»

فاصله کنونی میانگین چهار ساله اختلاف سنی زوج ها شانس ازدواج را از 985 هزار دختر می گیرد. وی با ارائه آماری درباره میانگین اختلاف زوج ها در کشور افزود: «در حال حاضر میانگین اختلاف سنی زوج ها 7/3 سال است در حالی که 20 سال پیش میانگین این اختلاف شش سال بوده و براساس آمار میانگین، سن ازدواج پسران در 20 سال گذشته 25 سال بوده که اکنون به 9/25 رسیده و در دخترها از 18 سال به 9/21 رسیده است.»

 

 

دوستش داریم که می گوئیم نیاید

سایت گروهک ادوار تحکیم با تخطئه افراطیون دوم خردادی تأکید کرد: سوء استفاده از نوستالژی خاتمی جز سوزاندن سرمایه ها عایدی ندارد. ادوار نیوز با بیان اینکه اصلاح طلبان دوم خردادی باید نسل اصلاح طلبان نوین را بیش از گذشته جدی بگیرند می نویسد: نامزدی خاتمی، بازی مرگ و زندگی با ریسک بسیار بالاست و بسیاری معتقدند نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت. نویسنده این سایت اضافه می کند: نگارنده به خاتمی ارادت دارد و هرگز از شکست او دلشاد نمی شود. در عین حال آذر 80 را فراموش نمی کند آنجا که دانشجویان دانشکده فنی در برابرش چنین شعار سر می دادند «خاتمی خاتمی استعفا استعفا» و نیز آذر 83 را که دانشجویان در همان دانشکده او را هو کردند.

 

دو فتوای عجیب دیگر از وهابی‌ها

مجله خانوادگی "روتانا" چاپ کشور اردن در شماره جدید خود اعلام کرد: «یکی از شیوخ وهابی، استفاده از رستوران‌های بوفه‌باز (سلف سرویس) که در آن چندین نوع غذا سرو می شود را حرام اعلام کرد»!

به گزارش رجانیوز به نقل از ابنا،این در حالی است که بیشتر رستوران‌ها و هتل‌های عربستان و سایر کشورهای عربی از این نوع رستوران‌ها استفاده می‌کنند و مردم نیز نوعا به دلیل تنوع غذایی، این نوع رستورانها را ترجیح می‌دهند.

این فتوا با واکنش هتلداران و صاحبان رستوران‌ها و سایر اقشار مردم مواجه شده و آنها را دچار نوعی سردرگمی و عصبانیت کرده است. در همین راستا یک مفتی وهابی دیگری نیز "میکی ماوس" را مرتد و ریختن خون آن را حلال کرده است!! فارغ از اینکه میکی ماوس یک شخصیت کارتونی بوده و همین موضوع موجب انفجار بمب خنده در خبرگزاری‌های غربی و آمریکایی شده و دستمایه طنز طنزپردازان گردیده است.
 نوشته شده توسط نشریه چشمه در سه شنبه 87/8/7 و ساعت 1:37 صبح | نظرات دیگران()

وزارت امور خارجه سوریه در پی حمله بالگردهای آمریکایی به خاک این کشور کاردارهای آمریکا و عراق در دمشق را به وزارت امور خارجه فراخواند.

 

آمریکا بزرگترین صادر‌کننده تسلیحات نظامی در طی سالهای 2000 تا 2007 بوده است. به گزارش رسیده آمریکا 30 درصد از بازار فروش سلاح در جهان با درآمد 53 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است.

 

شورای مرکزی فراکسیون اکثریت مجلس در جلسه صبح روز دوشنبه خود به اتفاق آراء، رای به استیضاح علی کردان را تصویب کرد.

 

روزنامه اعتماد، روز یکشنبه در اقدامی سؤال برانگیز یادداشتی را به قلم ماشاءا... شمس الواعظین از مدیران روزنامه های زنجیره ای منتشر کرد و در آن ضمن حمایت از راه اندازی شبکه بی بی سی فارسی، این شبکه را دارای سهمی مهم در راه اندازی انقلاب اسلامی معرفی کرد!

 

رئیس‌جمهور در جلسه مشترک  استانداران و هیئت دولت گفت: بهترین و مناسب‌ترین پاسخ به فضاسازی‌ها علیه دولت این است که سرعت خدمتگزاری به مردم را افزایش دهیم.

 

چهارشنبه هفته آینده بازنشستگان به پاس قدردانی از نمایندگان جهت تصویب قانون خدمات کشوری و در نظر گرفتن حقوق آنان مجلس را گل باران می‌کنند.

 

جان مک کین نامزد جمهوریخواهان در انتخابات آتی آمریکا در مصاحبه با شبکه NBC اعلام کرد که اعتقادی به نتایج نظرسنجی ها ندارد و در انتخابات 4 نوامبر(14آبان) باراک اوباما نامزد دموکرات ها را شکست خواهد داد.

 

با انتشار خبر سرما خوردگی و کسالت احمدی نژاد، یکی از روزنامه های آمریکایی، این امر را زمینه ای برای عدم حضور وی در دور بعد انتخابات ریاست جمهوری تلقی کرد و پس از آن دیگر رسانه های غربی در اقدامی عجیب با الهام گیری از این مقاله،به تحلیل موضوع مذکور پرداختند.

 

یک دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران دوشنبه با پرت کردن خود از ساختمان یکی از خوابگاه‌های واقع در خیابان 16 آذر خودکشی کرد. دلایل خودکشی این دانشجو توسط دانشگاه در حال بررسی است.

 

به دنبال افزایش نگرانی ها از رکود اقتصاد جهانی قیمت نفت دیروز دوشنبه به پایین ترین حد خود طی 17 ماه اخیر رسید ( 62 دلار) . 

 

سعید حجاریان با راه اندازی کمپین برای دعوت از سید محمد خاتمی برای کاندیداتوری مخالفت کرد . وی که در دیدار با اعضای طیف غیرقانونی دفتر تحکیم سخن می گفت، تأکید کرد: «هر فرد باید سبک و سنگین کند ببیند می خواهد بیاید یا نمی خواهد. ما نباید سراغ کسی برویم.

 

طبق اعلام معاون ارزی رئیس کل بانک مرکزی موجودی حساب ذخیره ارزی 25 میلیارد دلار است.

 

قدیمی‌ترین اسیر زن فلسطینی پس از تحمل 12 سال شکنجه و رنج و سختی در زندان رژیم صهیونیستی آزاد شد.

 

رییس هشتمین کنگره انجمن علمی پریودونتولوژی ایران از ساخت مواد پیوند استخوان نخستین بار در کشور باتلاش محققان ایرانی خبر داد.

 

یک روزنامه الجزایری در مقاله دیروز خود نوشت، رئیس‌جمهور آمریکا که دیگران را محور شرارت می‌نامید، خود پس از جنگ‌افروزی در منطقه به بهترین نمونه "محور شرارت" تبدیل شده است.

 

نتایج بررسیهای تازه نشانگر افزایش روزافزون روند طلاق در میان خانواده های ثروتمند در شهر تهران است، ، به گونه ای که 68 درصد کسانی که در یک تالار مجلل پایتخت ازدواج کرده بودند، ظرف کمتر از یکسال از یکدیگر جدا شده اند.

 

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از ادامه کاهش دمای هوا در روزهای آینده خبر داد.

 

یک سامانه اینترنتی وابسته به رژیم صهیونیستی به نقل از منابع اسراییلی روز دوشنبه موضوع ترور رییس سازمان امنیت خارجی این رژیم موسوم به "موساد" را تکذیب کرد.


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در سه شنبه 87/8/7 و ساعت 1:34 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

نشریه چشمه
نشریه چشمه
نشریه چشمه / هفته نامه سیاسی فرهنگی خبری / منتشره در دانشگاه فردوسی مشهد صاحب امتیاز و مدیر مسئول : حمیدرضا خداوردی ندرآبادی سردبیر : مهدی عبدی

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 204502
فهرست موضوعی یادداشت ها
اخبار هفتگی[23] . اخبار کوتاه[13] . احمدی نژاد[11] . انتخابات 88[11] . پی دی اف نشریه چشمه[10] . PDF[9] . انقلاب اسلامی[8] . امام خمینی (ره)[7] . اصلاح طلبان[7] . سخنان امام خمینی (ره)[6] . شعر[5] . بیانات مقام معظم رهبری[5] . خاتمی[5] . اسرائیل[4] . پی دی اف[4] . کروبی[4] . میرحسین موسوی[4] . هاشمی رفسنجانی[3] . قزوه[3] . قوه قضائیه[3] . میر حسین موسوی[3] . انتخابات[3] . آرمانهای انقلاب اسلامی[3] . آمریکا[3] . حسین موسویان[3] . جاسوس هسته ای[3] . اهل بیت (ع)[2] . دانشگاه آزاد[2] . دولت نهم[2] . اخبار کوتاه[2] . آرمان های انقلاب[2] . 16 آذر[2] . امام علی (ع)[2] . اسلام[2] . اقتصاد[2] . مناظره[2] . لاریجانی[2] . مفسد اقتصادی[2] . رژیم پهلوی[2] . سیاست خارجه[2] . شهید آوینی[2] . فرهنگ[2] . غرب[2] . لیبرالیسم[2] . ماهواره امید . مجلس ششم . مجلس شورای اسلامی . محرم . محمدرضا شاه . محمود احمدی نژاد . مذهبی ها . مسئله هسته ای . مسیح مهاجری . مطهری . مفاخر ملی . غرور ملی . غزه . فتح خون . فرح . فلسطین . فوکویاما . شماره 31 . شهید . شیعه . صادق هدایت . صهیونیسم . طرح وحدت ملی . طنز . عدالت . علم . عماد مغنیه . سیاست خارجی . سید حسن خمینی . سید حسن عاملی . سید حسن نصرالله . سید مهدی شجاعی . شاه . سعادت بشر . سلمان رشدی . مقام معظم رهبری . لبنان . لیبرال دموکراسی . کلانشهر . همایش صدمین سال قانونگذاری . وزارت اطلاعات . یادگار امام . کاخ مرمر . کنفرانس ضد نژادپرستی . نسل سوم . نشریه چشمه . نهج البلاغه . نیروی انتظامی . امام حسین (ع) . اصلاحات . اصولگرایان . اشراف مذهبی . اخبار کوتاه هفتگی . انتخابات ریاست جمهوری . انتظار . انتقاد . انرژی هسته ای . 18 تیر . 22 بهمن . ‏ خلیج فارس . 13 آبان . آرمانهای انقلاب . آزادی . آسیب های اجتماعی . اس ام اس . استعفای میر حسین موسوی . آمریکا . آمریکا ستیزی . آیات شیطانی . رابطه با آمریکا . راه امام . راهپیمایی . دانشگاه فردوسی مشهد . دموکراسی . دهه چهارم . دهه فجر . دوربان 2 . دوربین مداربسته . حکومت . حمله آمریکا . حکومت . حکومت دینی . حکومت مردمی . خودسوزی . پوچ گرایی . بسیج دانشجویی . انگلیس . پیشرفت . تربیت . تروریسم . تمسخر . توهین به اسلام . جامعیت اسلام . جامعیت امام علی (ع) . جامعیت در علوم . جانباز . جمع اضداد بین احساسات . جمهوری اسلامی . جنبش دانشجویی . جنبش سبز . جنگ 33 روزه . حاج رضوان . حسن روحانی .
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه