سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، زنده کننده جان و روشنی بخش خرد و کشنده نادانی است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

  اشتیاق مارادونا برای دیدار با احمدی نژاد

دیه گو آرماندو مارادونا در حالی که پیراهن امضا شده خود را به ایرانی ها اهدا می کرد گفت آرزومند است با محمود احمدی نژاد دیدار کند.

 به گزارش مهر اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان در دیدار روز شنبه با محسن بهاروند، سفیر ایران در بوئنس آیرس، پیراهن خود را با مضمون" با تمام عشق به ملت ایران" به وی اهدا کرد.

 مارادونا گفت: من با مردم ایران هستم و از ته دل آنها را حمایت می کنم. من این را می گویم چون احساسم این را می گوید و برایم معنا دارد.

 مارادونا گفته دولت ایران را حمایت می کند و علاقمند است با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان ملاقات کند.

وی افزود: من پیش از این با فیدل کاسترو(رئیس جمهور کوبا) و هوگو چاوز(رئیس جمهور ونزوئلا) دیدار کرده ام و حالا می خواهم با رئیس جمهورا یران دیدار کنم.

بهاروند گفت پیراهن امضا شده توسط مارادونا به موزه هدایای وزارت امور خارجه ارسال خواهد شد تا در معرض دید همگان قرار بگیرد.

 

زاکانی: تعداد بیشتری از گروه های اصولگرا به جبهه متحد می‌پیوندند

علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایی گفت که بر اساس هماهنگی‌هایی که صورت گرفته به زودی شاهد پیوستن بسیاری از گروه های اصولگرا که تاکنون خارج از این جبهه بوده‌اند به جبهه متحد اصولگرایان خواهیم بود.

وی افزود: آقایان صدر ، فدایی و مصلحی به تازگی جلساتی را بابسیاری از گروه‌ها و شخصیت های اصولگرا از جمله رضایی قالیباف و لاریجانی داشته‌اند که نتایج مثبتی داشته است .

زاکانی تصریح کرد: با توجه به اراده اصولگرایان برای توسعه جبهه متحد اصولگرایی بنا شد این ارتباطها استمرار یافته و نتیجه عملی آن در وحدت حداکثری در جبهه اصولگرایان مشاهده شود.

وی تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرایی فهرست نهایی خود در تهران و شهرستان‌ها را تا ? ??دی ماه اعلام خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایی تصریح کرد: یکی از سیاست های جدی جبهه متحد اصولگرایان ایجاد فضای مناسب حضور سایر اصولگرایان و فعالیت های مشترک جبهه بوده که در این خصوص شورای سه نفره جبهه نیز تلاش های بسیاری را انجام داده است .

 

مجله "تایم" پوتین را چهره سال 2007 اعلام کرد

مجله آمریکایی تایم امروز چهارشنبه "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه را چهره سال 2007 معرفی کرد.

به گزارش "خدمت"؛ در گزارش این نشریه که هر ساله صورت می گیرد، پوتین به سبب تلاش هایش در راستای تحکیم ثبات و افزایش نقش روسیه در جهان به عنوان چهره سال معرفی کرد.

مجله تایم هر ساله در آخرین شماره ماه دسامبر خود چهره سال را انتخاب می کند.

این مجله هر ساله چهره برتر سال را یک یا گروهی از افراد اعلام می کند که در اخبار و زندگی روزمره بیش از دیگران به طور مثبت و یا منفی تاثیر گذار بوده اند.

"ال گور" معاون اسبق رئیس جمهوری آمریکا در زمان بیل کلینتون و برنده جایزه صلح نوبل و "جوآن کی. رولینگ" انگلیسی مولف کتاب "هری پاتر" در این رده بندی از پوتین عقب تر هستند. لازم به ذکر است که در این نظر سنجی پوتین در انتهای لیست قرار داشته است .

 


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در سه شنبه 86/10/4 و ساعت 12:0 صبح | نظرات دیگران()

 به نقل از مهر، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کل کشور گفت: با اجرای طرحهای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح کشور مزاحمتهای خیابانی ایجاد شده برای بانوان تهران بیش از 80 درصد کاهش یافته است.

 

 سوء استفاده شرکت کوکاکولا از تصاویر مذهبى در آگهى هایش خشم مسیحیان را در روسیه برانگیخته است. کوکاکولا از تصاویر کلیساها و دیگر مراکز فرهنگى روسیه بر روى بطرى هاى نوشابه خود استفاده مى کند اما ساکنان نیزنى ناوگروف خواستار خاتمه یافتن این نوع تبلیغات شده اند.

 

 رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(عج) گفت: اکنون چهل هزار وب سایت که از طرف وهابیت پشتیبانی می‌شود به صورت شبانه روزی علیه شیعه فعالیت می‌کنند و برخی از کتب ضد شیعی را در تیراژ هشت میلیونی چاپ و در کشور‌های عربی پخش می‌کنند.

 

 اشغالگران آمریکایى در عراق با یک برنامه در پنج سال گذشته دست به تلاش وسیعى براى تغییر فرهنگ بومى مردم کردستان عراق زده اند. به گزارش جهان افزایش لباس هاى بدن نماى بانوان در فروشگاه ها، گسترش آرایشگاه هاى مد و موى سر، ... و توزیع نشریات و فیلم هاى مستهجن و غیراخلاقى نمونه هاى اشاعه فساد و فحشاى نظامیان آمریکایى در کردستان است.

 

 شنیده شده است جبهه مشارکت، سازمان مجاهدین و نهضت آزادى که از سوى دبیر کل حزب اعتماد ملى به عنوان تندروهاى جریان دوم خرداد معرفى شده اند قصد دارند پروژه «جنبش ثبت نام» را که پیش از این در انتخابات مجلس هفتم کلید خورده بود را مجدداً عملیاتى کنند. بر این اساس، این گروه ها در نظر دارند کسانى را که در گذشته ردصلاحیت شده اند به عنوان کاندیدا معرفى کنند و با ایجاد یک جنگ روانى وسیع به مظلوم نمایى در افکار عمومى بپردازند .

 

 «رابرت ردفورد»، کارگردان و بازیگر هالیوود گفت: آمریکا هم‌اکنون از همه لحاظ بالاخص از نظر سیاسی در بدترین وضع ممکن به سر می‌برد.  وی افزود: من به شدت نگران کشورم هستم، من تاکنون کشورم را در چنین وضعیت بدی که هم‌اکنون در آن به سر می‌برد، ندیده بودم.

 

 کلیسای ارتدوکس ترجمه و انتشار رمان «آیات شیطانی» را به زبان رومانیایی محکوم کرد و سفارت ایران در این کشور نیز خواستار جلوگیری از نشر این کتاب شده است.

 

 انجمن نویسندگان ترکیه به یابنده اولین کتاب "گرامر ترکی" که حدود هزار سال پیش توسط "کاشغرلی محمود" - زبان‌شناس قرن11 - نوشته شده، هزار سکه طلا جایزه می‌دهد.

 

  موسسه تحقیقاتی فیچ در آخرین گزارش خود نمره ایران از نظر ریسک اعتباری در دراز مدت را B+ اعلام کرد و چشم انداز باثباتی را برای ایران از این نظر پیش بینی کرده است .

 

  به نقل از رویترز خطیبی معاون امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران  از مبادله 90 درصد نفت ایران با یورو و ین خبر داد. خطیبی گفت:«در حال حاضر 70 % نفت ایران با یورو و 20 % آن در قبال ین به فروش می رسد و تنها 10 % نفت ایران در قبال دلار معامله می شود که آن هم در حال جایگزینی است».

 

 بابک داد از اصلاح طلبان نزدیک به خاتمی در انتقاد از حزب مشارکت اظهار داشت : «مشارکت اساسا» یک حزب واقعی نیست، و  فقط کاریکاتوری از یک حزب است، و اگر قدرت میداشت همین نمایشهای حزبی فعلی را هم اجرا نمی کرد.

 

 حاجی بابایی که نام وی به عنوان امضاء کنندگان بیانیه تعلیق منتشر شده است گفت: پس از انتشار این بیانیه از مفاد آن آگاه شدم!! این در حالی است که توسلی عضو شورای مرکزی نهضت آزادی گفت: امضای این بیانیه به این صورت نبوده که از همه افراد یکی، یکی پرسیده باشند و اسم‌شان را در پای نامه گذاشته‌باشند بلکه این نامه دستجمعی امضاء شده است.

 

  رادیو دوچه وله آلمان به نقل از وزارت اقتصاد این کشور گزارش داد ،تحریم ایران بیش از همه به ضرر شرکتهای آلمانی خواهد بود .

 

 به نقل از میدل ایست نیوز، بنا بر اعلام وزارت مهاجرت و آمار رژیم صهیونیستی ، بیش از 35 درصد از این جوانان اسرائیلی ، چنانچه شرایط ایجاد شود خواهان خروج ازمرزهای رژیم صهیونیستی هستند.

 


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در دوشنبه 86/10/3 و ساعت 11:58 عصر | نظرات دیگران()

فرانسیس فوکویاما پژوهشگر و تاریخ نگار ژاپنی الاصل تبعه ی آمریکاست . وی با شخصیتی نیمه سیاسی - نیمه فلسفی دارای سابقه ی کار در اداره ی امنیت امریکا و نیز تحلیلگر نظامی در شرکت رند از شرکتهای وابسته به پنتاگون می باشد .

فوکویاما در کنفرانسی که 21 سال پیش یعنی سال 1986 در اورشلیم برگزار شد به ترسیم اندیشه سیاسی شیعه پرداخت . او در این کنفرانس که بازشناسی هویت شیعه نام داشت ، شیعه را به پرنده ای بلند پرواز تشبیه نمود که یک بال آن سبز و بال دیگر آن سرخ است . او بال سبز را عدالتخواهی دانست که ریشه در انتظار و بال سرخ را شهادت طلبی عنوان کرد که ریشه در حادثه عاشورا دارد . فوکویاما گفت شیعیان زرهی نیز بر تن دارند به نام ولایت فقیه که آنها را شکست ناپذیر نموده است .

فوکویاما در ادامه با بیان اینکه شیعیان فاو را تسخیر کرده اند ، می گویند اینها می روند تا کربلا و پس از ان قدس را هم بگیرند ؛ از اینرو می بایست با دادن امتیازاتی به ایران جنگ را متوقف نمود .

وی راه برخورد با این جریان را تضعیف ولایت فقیه می داند . او می گوید در صورت تضعیف ولایت فقیه ، رفاه طلبی جای شهادت طلبی را می گیرد و پس از اندیشه عدالتخواهی و انتظار نیز از جامعه رخت بر می بندد .

جالب آنکه در دوران سازندگی یکی از اساتید و استراتژیستهای آمریکایی بعنوان جامعه شناس هلندی با روادید این کشور به ایران می آید و پس از 8 ماه اقامت در ایران نسخه ای برای عوامل استکبار در ایران می پیچد .

او سالهای 70 تا 72 را سالهای اندلسیزه کردن ( ترویج فساد اخلاقی )

سالهای 72 تا 74 را سالهای ترویج سکولاریزم ،

سالهاس 74 تا 76 را سالهای واتیکانیزه کردن ( عدم دخالت روحانیون در سیاست )

سالهای 76 تا 78 را مقطع بالکانیزه کردن ایران یعنی تکرار سرنوشت جمهوریهای یوگسلاوی و شوروی برای ایرانیان برمی شمرد .پرچمدار سکولاریزه کردن ، واتیکانیزه کردن و بالکانیزه کردن ایران نیز آقایان مهاجرانی ، منتظری و سروش می باشند .

این استراتژیست سال های 78 تا 80 را سال های شعار اصلاحات ،

سالهای 80 تا 82 سالهای حقوق بشر ( به سرکردگی شیرین عبادی )

سالهای 82 تا 84 را زمان طرح شعار لیبرالیسم ،

و سالهای 84 تا 86 را زمان آمادگی برای نبرد نهایی می داند . نبردی که به گفته ی فوکویاما در سال 2007 اتفاق می افتد .

و اکنون سال 2007 در حال به پایان رسیدن است . سالی که آمریکا در باتلاق عراق فرو رفته است و ارزشهای او مانند لیبرال دموکراسی دیگر برای جوانان مسلمان جاذبه ای ندارد . از طرفی پس از افت و خیزهای بسیاری که سال 2007 میلادی برای کشورمان داشت ( از جمله می توان به تهدیدها و بلوفهای پی درپی بوش در رابطه با حمله نظامی به ایران و همراهی برخی از سیاسیون داخل کشور با ویژه نشان دادن وضعیت کشور اشاره کرد ) گزارش نهادهای امنیتی و اطلاعاتی امریکا که مبنی بر رفع اتهام (موقتی) تولید سلاح هسته ای در ایران بود به نظر نمی رسد در این چند روز باقیمانده نیز پیش بینی این تحلیلگر بواقعیت بپیوندند . منتظر می مانیم تا ببینیم تحلیلگران شکست خورده امریکا برای سال 2008 چه برنامه ای در پیش خواهند داشت .

http://mhdabd.blogfa.com


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در دوشنبه 86/10/3 و ساعت 10:37 عصر | نظرات دیگران()

علم دو معنا دارد :

اول علم به معنای دانستن یک چیز مثلا شما می دانید که خیابانی به نام کنگره در واشنگتن وجود دارد.

دوم علم به معنای دارا بودن (که شاید نامگذاری خوبی نباشد)فرض کنید کسی روباتی را می سازد .او تمام برنامه ریزیهای این روبات را خودش انجام داده است و محدوده هوشی انرا خودش برایش تعریف کرده است . این روبات هر چقدر هم هوشمند باشد نمی تواند (البته ازاین فیلمها بیایید بیرون ) وقتی کسی که او را طراحی کرده است عنوان می کند که او قابلیت انجام و یا سازماندهی فلان مورد را ندارد ،  پایش را از اون محدوده فراتر بکذارد ؟اگر هم بکذارد باز هم به اشتباه محاسباتی مخترع برمیگردد که انسان است و علمش ازعلوم بشری است.

علوم بشری از این جهت که مبدعان انها قابلیت برنامه ربزی صحیح در بعضی موارد را ندارند و در بقیه موارد هم همیشه ناقصند هیچگاه نمی توانند یک تکیه گاه مطمئن برای تکیه باشند چون از خواص پیشرفت علم فرو ریختن دیوار  قبلی علم است.

دالتون کاشف نظریه "اتم قابل تجزیه نیست"چند ماه بعد ازدفاع سرسختانه خودش در مورد نظریه اش به همان نظریه می خندید چون اشتباه بودنش محرز شده بود .

کارل مارکس اگر الان زنده بود هیچ وقت ان حرفهای پر طمطراقش را تکرار نمیکرد . شراب قرمزش را بر می داشت و در سوگ گمراه کردن این همه انسان که راه خودشان را راه او می دانستند ابلهانه مست می شد .

اما خدا هم خالق و برنامه ریزی کننده ما است و هم ساحتش ازاشتباه به دور است ،به عبارتی علم او با علم ما در طول هم اند نه در عرض هم ،حتی اگه روی کاغذ هر دو را به فارسی "علم " بنویسیم.

علم بشری  و علم الاهی شاید روی کاغذ با هم برابر باشند ، اما واقعیت این است که ایندو در طول همند نه در عرض هم . بنا براین سنجیدن علم خداوند با علم ناقص خودمان، کاری است که مارا به اشتباه میندازد.

خدا بشر را آفرید ، خلق کرد و به او جان داد، برنامه ذهنی و محدوده تراوشات فکری اش را ترتیب داد و اجازه داد تا زمین و آنچه در ان هست و آسمان و آنچه در آن هست را بشناسد؛ در ذره ها تعمق کند و کرات را دورادور در نظاره خودش ببیند تا بلکه در انتخاب راهش اشتباه نکند.

اما همو بود که گفت بشر در یافتن سعادت خودش بدون کمک خالقش ره به جایی نمی برد و همین باعث شد تا دستورات خودش را با عنوانی به نام دین توسط پیام آورانی پاک سرشت به مردم ابلاغ کند.

هر چقدر زمان سپری می شد دین جامع تری را به او عرضه می کرد تا جایی که دیگر بشر تاب وتوان نگه داری و دست نخورده نگه داشتن دین الاهی را پیدا کرده بود .او بالغ شده بود .در اینجا خداوند اسلام را به او عرضه کرد .

 


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در دوشنبه 86/10/3 و ساعت 10:37 عصر | نظرات دیگران()

راستش چند وقت بود هوس کرده بودم ادعای پیامبری کنم. با خودم گفتم هرچه زودتر بهتر. امدی و پس فردا افتادی مردی. حیف تو نیست ؟

در نتیجه برای اینکه زمان از دست نرود در زیر اصول و آموزه های دین خود را بر می شمارم اگر مایل بودید به دین من ایمان بیاورید :

 

·    من پیامبر روشنفکری هستم و خودم را خاتم نمی دانم شما حتی می توانید به پیامبرانی که بعد از من مبعوث می شوند نیز ایمان بیاورید فلذا دوستان بهایی که به خاتمیت اعتقادی ندارند در اولویت ثبت نام هستند و می توانند بها جون رو بی خیال شوند و به آیین من بگرایند.

·    در آیین من هیچ قاعده و قانون و فقهی وجود ندارد و کلآ آدم باید دلش پاک باشد.

·    اصولآ در فرایند تکامل داروینی میمون تبدیل به انسان شده و عقل بشر کامل شده و بشر خودش برای خودش تصمیم گیری می کند. دین برای وقتی بود که انسان هنوز میمون بود.

·    قدرت بشر از همه قدرت ها فراتر است و بشر نباید زیر بار هیچ قدرت دیگری قرار گیرد. اصولآ خدایی وجود ندارد که قدرت مطلق باشد خدا زائیده ذهن بشر است!

·    در دین من نه تنها حقوق زن و مرد برابر است بلکه حقوق همه چیز با همه چیز برابر است. حتی حقوق حیوانات و درختان و سنگ ها با انسان برابر است و حقوق گاوها نیز در اعلامیه حقوق گاوها بیان شده است و مردها نیر حق دارند به فرزندان خود شیر دهند و حتی حق دارند حامله شوند.

·    دین، نباید مانع آزادی بشر شود. دین نباید مانع صلح و گفتگو شود. دین نباید باعث خشونت شود. دین من با جنگ و تفنگ مخالف است حتی اگر برای گرفتن حقی باشد. دین نباید مانع برقراری دموکراسی شود زیرا دموکراسی بالاترین و بهترین چیز است و هیچ چیزی حق ندارد جلوی آن را بگیرد.

·    اساس دین من بر بی خیال بودن استوار است. هر انسانی که احساس کرد که کمی دغدغه و ناراحتی پیداکرده است باید با مشروبات و مخدرات خود را مست و نئشه کند.

·    در دین من هیچ انسانی نباید به فکر انسان دیگری باشد و به او کمک کند. مظلومان و محرومان هم اگر خیلی محروم و مظلوم اند باید بروند سراغ همان مشروب و مخدر تا بی خیال شوند.

·    در دین من به جای رسیدن به مناطق محروم باید روزنامه زنجیره ای چاپ کنیم و فقط دموکراسی و آزادی را تبلیغ کنیم . و همچنین همه انسان ها باید با هم گفتگوی تمدن ها کنند و همه دختر و پسر ها باید با هم در حال گفتگوی تمدن ها باشند. مخصوصآ دخترکان ایتالیایی در اولویت هستند و حتمآ باید مورد گفتگوی تمدن ها واقع شوند.

·    در دین من هیچ کس نباید مجازات شود نه اراذل و اوباش و نه مفسدین اقتصادی و نه جاسوس ها زیرا انسان کرامت دارد. همانطور که گفتم هرکس ناراحتست بی خود خودش را اذیت می کند پس مشروب را خدا برای چی آفریده؟

·    در دین من هیچ چیز مقدس نیست الا آزادی (بخصوص از نوع بیانش ) . شما آزاد هستید به همه چیز توهین کنید اما اگر دستگیر شدید همکیشانتان می توانند برای دفاع از مقدسترین مقدسها ( یعنی ازادی ) آشوب و غوغا به پا کنند ؛ درب دانشگاهها را بشکنند و عکس هر کس را دوست دارند پاره کنند یا آتش بزنند تا شما آزاد شوید .

·    در دین من قیمت گوجه فرنگی از همه چیز مهم تر است. مهم نیست که مسلمانان در دنیا کشته می شوند و مقولاتی چون شرف و عزت و استقلال به هیچ وجه اهمیت ندارد تنها قیمت گوجه فرنگی است که اهمیت دارد.

اگر چیز جدیدی یادم آمد به لیست فوق اضافه خواهم نمود و کلآ این لیست همیشه باز است و شما هم هرچه عشقتان می کشد می توانید به این لیست اضافه کنید.

خدایی حیفتون نمیاد که به این دین باحال ایمان نیارید؟

http://vajgoon.blogfa.com

 


 نوشته شده توسط نشریه چشمه در دوشنبه 86/10/3 و ساعت 10:36 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

نشریه چشمه
نشریه چشمه
نشریه چشمه / هفته نامه سیاسی فرهنگی خبری / منتشره در دانشگاه فردوسی مشهد صاحب امتیاز و مدیر مسئول : حمیدرضا خداوردی ندرآبادی سردبیر : مهدی عبدی

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 204100
فهرست موضوعی یادداشت ها
اخبار هفتگی[23] . اخبار کوتاه[13] . احمدی نژاد[11] . انتخابات 88[11] . پی دی اف نشریه چشمه[10] . PDF[9] . انقلاب اسلامی[8] . امام خمینی (ره)[7] . اصلاح طلبان[7] . سخنان امام خمینی (ره)[6] . شعر[5] . بیانات مقام معظم رهبری[5] . خاتمی[5] . اسرائیل[4] . پی دی اف[4] . کروبی[4] . میرحسین موسوی[4] . هاشمی رفسنجانی[3] . قزوه[3] . قوه قضائیه[3] . میر حسین موسوی[3] . انتخابات[3] . آرمانهای انقلاب اسلامی[3] . آمریکا[3] . حسین موسویان[3] . جاسوس هسته ای[3] . اهل بیت (ع)[2] . دانشگاه آزاد[2] . دولت نهم[2] . اخبار کوتاه[2] . آرمان های انقلاب[2] . 16 آذر[2] . امام علی (ع)[2] . اسلام[2] . اقتصاد[2] . مناظره[2] . لاریجانی[2] . مفسد اقتصادی[2] . رژیم پهلوی[2] . سیاست خارجه[2] . شهید آوینی[2] . فرهنگ[2] . غرب[2] . لیبرالیسم[2] . ماهواره امید . مجلس ششم . مجلس شورای اسلامی . محرم . محمدرضا شاه . محمود احمدی نژاد . مذهبی ها . مسئله هسته ای . مسیح مهاجری . مطهری . مفاخر ملی . غرور ملی . غزه . فتح خون . فرح . فلسطین . فوکویاما . شماره 31 . شهید . شیعه . صادق هدایت . صهیونیسم . طرح وحدت ملی . طنز . عدالت . علم . عماد مغنیه . سیاست خارجی . سید حسن خمینی . سید حسن عاملی . سید حسن نصرالله . سید مهدی شجاعی . شاه . سعادت بشر . سلمان رشدی . مقام معظم رهبری . لبنان . لیبرال دموکراسی . کلانشهر . همایش صدمین سال قانونگذاری . وزارت اطلاعات . یادگار امام . کاخ مرمر . کنفرانس ضد نژادپرستی . نسل سوم . نشریه چشمه . نهج البلاغه . نیروی انتظامی . امام حسین (ع) . اصلاحات . اصولگرایان . اشراف مذهبی . اخبار کوتاه هفتگی . انتخابات ریاست جمهوری . انتظار . انتقاد . انرژی هسته ای . 18 تیر . 22 بهمن . ‏ خلیج فارس . 13 آبان . آرمانهای انقلاب . آزادی . آسیب های اجتماعی . اس ام اس . استعفای میر حسین موسوی . آمریکا . آمریکا ستیزی . آیات شیطانی . رابطه با آمریکا . راه امام . راهپیمایی . دانشگاه فردوسی مشهد . دموکراسی . دهه چهارم . دهه فجر . دوربان 2 . دوربین مداربسته . حکومت . حمله آمریکا . حکومت . حکومت دینی . حکومت مردمی . خودسوزی . پوچ گرایی . بسیج دانشجویی . انگلیس . پیشرفت . تربیت . تروریسم . تمسخر . توهین به اسلام . جامعیت اسلام . جامعیت امام علی (ع) . جامعیت در علوم . جانباز . جمع اضداد بین احساسات . جمهوری اسلامی . جنبش دانشجویی . جنبش سبز . جنگ 33 روزه . حاج رضوان . حسن روحانی .
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه